sobota, 24 grudnia 2016

Wesołych świąt!

Kochani!

Chciałam Wam życzyć z okazji tegorocznych świąt wszystkiego co najlepsze. Spełnienia wszystkich marzeń, spokoju, szczęścia i niekończącej się pogody ducha. Niech te święta będą dla Was radosne, żeby smutek nie zagościł na Waszych twarzach, a Mikołaj (czy do kogo kto przychodzi) przyniósł Wam upragnione podarki, które znajdziecie pod choinką. Śpiewajcie kolędy, przełamcie się z najbliższymi opłatkiem, nawet jeśli jakaś ciocia ma Was potem wysmarować szminką po całej buzi ;) Spędzie ten magiczny czas w takiej atmosferze, jakiej brakuje Wam na co dzień i cieszcie się nią z całych sił.

Wesołych świąt!

Ewentualnie: Feliz Navidad lub Joyeux Noël

Realistka

PS W mym drobniutkim serduszku czai się nadzieja, że nie zapomnieliście o mnie, a przede wszystkim o jutrzejszym prologu nowego opowiadania. Widzimy się późnym wieczorem (prawdopodobnie około 23.00), więc nie idźcie zbyt szybko spać ;)

A na koniec, bo mój spaczony umysł nie mógł sobie darować, Mikołaj w wersji anime, czyli Hisoka gotowy na święta :D Chcielibyście coś od takiego Mikołaja?


5 komentarzy:

  1. Hej :)
    Dzięki za życzenia, chętnie Ciebie wysmarujemy szminką ;D
    Czy to już dzisiaj ten prolog opowiadania? To do zobaczenia wieczorkiem :)

    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za życzenia i Tobie również życzę Wesołych świąt i udanego Sylwestra, bo jaki sylweter taki cały nastepny rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja życzę Tobie, aby przyszły rok był lepszy od minionego :) Do zobaczenia za kilka godzin!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam! Oczywiście, że czekam! I wierzę, że Twoje święta będą równie dobre (a nawet lepsze) niż moje. ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, świeta były u mnie calkiem, calkiem przez co zupelnie zapomnialam o tak waznym wydarzeniu, na ktore tak dlugo czekalam, wie ide czytać teraz ♡♡♡ Troche za pózno na zyczenia swiateczne, ale życze ci udanej przerwy światecznej i wspanialego sylwestra ! ;*

    OdpowiedzUsuń