poniedziałek, 21 września 2015

UWAGA

Kochani!

Chciałam się z Wami podzielić informacją, która mile mnie zaskoczyła. Aktualizując w nocy pocztę, a właściwie nad ranem, odczytałam komentarz pozostawiony przez autorki bloga Katalog Granger. Otóż okazało się, że jedna z czytelniczek zgłosiła mojego bloga do konkursu na bloga miesiąca. Informacja niespodziewana, ale jak najbardziej przyjemna, gdyż moja praca została doceniona w wyjątkowy sposób. Zasady konkursu, jak i link do oddania swojego głosu na mojego bloga dostępne są na stronie Katalogu: Katalog Granger
Chciałabym również bardzo podziękować osobie, która stwierdziła, że moje opowiadanie zasługuje na wyróżnienie i zgłosiła bloga do konkursu. Czytelniczka poinformowała mnie o tym w komentarzu pod rozdziałem 31, ale nie ujawniła się, gdyż pisała z anonima. Liczę, że w najbliższym czasie zdecyduje się jednak to zmienić. Nie wiem, co nią kierowało, ale sprawiła mi tym małym gestem niewysłowioną radość. Dziękuję, kimkolwiek jesteś, że zdecydowałaś się wybrać mojego bloga :*

Oczywiście zachęcam do głosowania, ale do niczego nie zmuszam, gdyż samo zgłoszenie jest już dla mnie wygraną.

Trzymajcie się kochani i do zobaczenia w niedzielę. Rozdział 32 jest w trakcie realizacji i mam nadzieję, że Was nie zawiodę :)

Realistka

5 komentarzy:

  1. Wspaniale piszesz, gratuluję Ci i oczywiście oddam głos :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście głos oddany ^^ i gratulacje! <3
    /Anonimek

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos oddany. :)
    Mam nadzieję, że wygrasz, bo piszesz niesamowicie :3
    Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dziś rozdział?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O której miej więcej rozdział ? Nie mogę sie doczekać :P

    OdpowiedzUsuń