sobota, 6 czerwca 2015

INFORMACJA

Witajcie kochani!

Po długiej przerwie witamy się ponownie i nie ukrywam, że przez ten cały czas bardzo mi Was wszystkich brakowało. Wiecie jak ciężko jest pisać wypracowanie o Stanisławie Wokulskim na maturze z polskiego i nie dać się ponieść wyobraźni oraz wykazać twórczością literacką, jak mogę to robić tutaj? Ale jak wszyscy dobrze wiemy matura to bzdura, więc przejdźmy do konkretów ;)

Zgodnie z obietnicą jutro wstawię nowy rozdział, którego streszczenie jest już dostępne w zakładce "Aktualności". Nie podaję godziny,bo to wszystko zależy jak się dzień potoczy, ale myślę, że wieczorem będziecie mogli już spokojnie zasiąść przed komputerem i zagłębić się w moje wypociny.

Rozdział 24 tradycyjnie za dwa tygodnie, tj.: 21 czerwca. Będziecie musieli kolejny raz wybaczyć mi moją niesubordynację, gdyż przerwę wątek Dramione, a powrócę do wujaszka Snape'a, z którym notabene widzieliśmy się lata świetlne temu.

Mam nadzieję, że ktoś tu jutro zajrzy i zostawi po sobie ślad obecności. Już teraz dziękuję Wam wszystkim za wytrwałość, ale pewnie jutro też to zrobię :) Do jutra kochani, a dziś korzystajcie ze słoneczka, które grzeje niemiłosiernie. Ja z moim laptopem zamierzamy niestety chować się w cieniu, gdyż cierpimy na nietolerancję promieni słonecznych oraz witaminy D ;)

Wasza Realistka

6 komentarzy:

  1. Jezu, tak mi Ciebie brakowało!
    Już się doczekać nie mogę :d
    Chcę już wujaszka Snape'a xD

    Pozdrawiam gorąco! W sumie to jest gorąco... bardzo :/
    Dobra nie ważne! Czekam na jutro! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie tak długo wyczekiwany dzień. :D Rozdziału jeszcze nie ma, więc będę tu wpadać co kilka minut. xD :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak wpadam co parę minut od 16 xD

      Usuń
    2. Ja codziennie o tym pamiętałam non stop a dzisiaj zapomniałam. xD Jak sobie uświadomiłam, który dzisiaj, to nie potrafię się uczyć i ciągle tu zaglądam. :)

      Usuń
    3. O nie, jak mogłaś XD
      Zapomnieć, ale tak dzisiaj?!
      No wiesz Ty co :D Wstydź się ! :b

      Ej, a może nasza kochana Realistka o nas zapomniała xD
      Nie no w sumie, to myślę, że nie .. Chyba XD Dobra, nieważne, zapomnijmy xd
      Nadużywam "xd"..
      Nie wytrzymam już bez rozdziału! Nie mam co robić :D

      Usuń
    4. Nie wiem, jak mogłam zapomnieć, może to dla tego, że dostałam kopniaka od konia i się tym cały dzień przejmowałam. ;)
      Ja niestety mam co robić- muszę nauczyć się czasowników złożonych i kilku czasów na angielski. :/ Szybko sobie powtarzam kilka przykładów i odświeżam stronę. XD Chyba znalazłam wreszcie sposób na naukę, bo wyjątkowo szybko zapamiętuję tym razem. :D
      Mam nadzieję, że Realistka o nas nie zapomniała...może się za chwilę odezwie. :)

      Usuń