niedziela, 14 grudnia 2014

INFORMACJA

Wiem, że czekacie na notkę i bardzo chciałabym ją dodać, ale tekst, który pisałam, i który miałam dzisiaj wrzucić okazało się, że jest bez korekty - bez polskich znaków. Moja mentalność zakazuje mi wstawiać czegoś takiego, a nie jest łatwo poprawić 16 stron tekstu. Bardzo Was wszystkich przepraszam, nie chciałam, aby tak wyszło i nie chciałam przesuwać dnia publikacji na jutro. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie i poczekacie jeszcze 24 godziny.

Błagająca o litość i miłosierdzie
Realistka

3 komentarze:

  1. Nie mogę się już doczekać nowej notki najbardziej podoba mi się charakter Lucjusza Malfoya i jego małżonki.Pozdrawiam i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana czekamy z niecierpliwością.
    Mam nadzieję, że i mi wybaczysz zwłokę :)
    Pozdrowienia,
    Zabiegana,
    N.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam poczekam, w końcu ten dzień czy dwa nie robi dużej różnicy.
    Nareszcie nie spóźniłam się z komentarzem! 20... A co tam, 50 punktów dla Ravenclaw'u!
    Pozdrawiam,
    Cassie :)

    OdpowiedzUsuń