niedziela, 17 sierpnia 2014

INFORMACJA

Kochani, mam do Was ogromną prośbę.

W związku z tym, że nie mam za bardzo czasu, aby przeglądać poprzednie komentarze i szukać, kto chciał być powiadamiany o nowym rozdziale, chciałabym Was prosić, aby wszyscy, którzy chcą otrzymywać powiadomienia zostawili w komentarzach swój adres mailowy. Będzie to przede wszystkim bardziej komfortowe dla mnie, bo pocztę muszę sprawdzać codziennie. Mam nadzieję, że nie stanowi to dla Was kłopotu i będę wdzięczna za każdy adres. Ułatwi Nam to wszystkim życie ;)

Jeśli mimo wszystko cenicie sobie prywatność i nie chcecie wystawiać waszych danych publicznie, to możecie napisać do mnie wiadomość na mojego maila, który jest podany na stronie bloga, ale dla przypomnienia lub dla tych, co nie widzą napiszę go jeszcze raz:
realiste.pragmatique@gmail.com

Z góry bardzo Wam wszystkim dziękuję:
Realistka

2 komentarze:

  1. szrajberts@gmail.com

    Z góry dziękuję ;) Opowiadanie i miniaturki cudowne, pozdrawiam, Sara

    OdpowiedzUsuń